APATI --> ELEKTRONI --> EUFORI?




Komunikationsabstinens stillad efter en halv evighets isolering :D

Finisar! Åh. Jag sitter i mitt kök med en sprillans ny dator. Äntligen befriad från isoleringen, kommunikationsmolnet, mörkergrottan! Känns väldigt bra och rätt fascinerande att datorer kan vara så revolutionerande uppiggande!

 Idag har jag förut datorinförskaffning myst runt på stadsbiblioteket med klassen och my mama, det är ju så gudomligt mysigt! Avundas alla Viktor Rydbergisar som har så nära dit, vill bara bo där! Åh! Hur som, på stadsipatsi lånade jag en arabiskabok, tre spanskaböcker, en franskabok, någon om moral och en om Rwanda. Böcker är grejen! Efter resten av den ganska opeppiga skoldagen tjänade jag 400 kr på en timme och provade bikinis. IH, då är det sommar snart! LÖÖVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0