Dance to it, trance to it, strand to it


-thecbrasnake.com

Känns som att det börjar bli en vana att jag och Marie virrar bort oss och missar det vi ska göra - igår yoga, idag aerobics. Hur som helst vill vill vill jag börja på dancehall eller reggaeton, tänk så somrigt och fabulicious! Dessutom har jag en spotifylista med längta-till-sommaren-låtar lite in progress :D Nu heter den -->Tänk palmer, tänk stranddisco och solsvett. Tänk sommar <3 och än så länge diggas Boney M, Bob Marley och Manu Chao. ÅHH snart snart snart!

LÖVE!


Kommentarer
Postat av: Bea

Underbart som få. Älskar sommaren! <3

2010-01-25 @ 19:46:47
URL: http://jamaicanthing.blogg.se/
Postat av: Evangelina

I know, bby! HIHOOOOOO! Aoihgdoih)(såågb

TAGGAR STARKT smuts, svett, salt, tovor och sand <3

2010-01-25 @ 19:57:48
URL: http://hommus.blogg.se/
Postat av: meira!!

JAG ÄR PÅ DANCEHALL! hehe

2010-01-28 @ 23:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0