Nothing contributes so much to tranquilize the mind as a steady purpose - a point on which the soul may fix its intellectual eye


Tjabba oredigerat. Mest för att säga hej Louise, kanske ska göra som du vill :) Skulle också vara väldigt fint att göra handhjärtan i solen nu!

Citatet från Mary Shelley, samlar en massa bra citat i ett worddokument, superpepp och inspirerande o befriande! Idag har jag klättrat med Christoffer o Kajsa, spelat biljard med min eminenta mor (som kommit trea i SM i biljard! Coolt coolt coolt!) och väntar nu på Kajsa igen. Tjoho! Har kommit på att jag mår väldigt väldigt bra av att känna mig handlingskraftig. Ska finurla på hur jag kan känna så en massa. Förmodligen innebär det väldigt mycket mindre dator. NU ska jag till exempel byta en glödlampa! NAJS. Löve bebisar, så himla skojsigt att det finns några som är kvar!

Kommentarer
Postat av: Louise

<3

2011-03-05 @ 21:37:51
URL: http://luzsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0