MORGONINSPIRATION = ~x¤3#?





Måndag morgon, verkar bara vara jag som tycker att måndagsmorgnar är rätt okej. Hur som helst är klockan nu 07:40, ugh. Snart ska jag vältra mig ut i snön och mörkret till tåget. Ugh. Historiauppgift. Ugh. Så - därför langar jag lite morgoninspiration i form av tre kan tyckas rätt osammanhängande bilder från igår. Men jag diggar dem :) Hm. Nu ska jag peppa till min längta-till-sommaren-lista :D Vad gör ni för att peppa sega, mörka vardagsmorgnar?

Later, babes! Måndagslöve!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Daaarling! Bästa! Så underbara bilder och en sån fantastisk blogg!!!! Älskar dig

2010-02-01 @ 10:17:59
Postat av: Pernilla - en liten blogg om mig och min häst m.m :)

Lösdrift är ju ett alternativ till boxar, men så länge hästen har en relativt stor box och när de får gå ute många, många timmar om dagen så tycker jag inte att det är så "grymt" för dom. Och så länge de får stimulans och fri tillgång på vatten och hö, så tycker jag det är en bra värld för hästen :)

2010-02-01 @ 12:59:05
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Anonym

hoppas du hade en nice helg sötnos och att veckan blir bra:) kramar

2010-02-01 @ 14:30:14
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0