W-day / TIRED : 1 april.



I onsdags hade vi ju klassfekke hoss Nisse. Vår klass, alltså. Åh. På vägen dit slängde jag min mobil i marken - ojskiagression. I present fick Nisse o Linnea av oss skydd, klubbor, puckar och skridskoglid plus en massa candy eftersom de är hockeybebisar. Jag klippte mitt hår lite, vi hittade kärlekslappar i biblar, dansade, gissade knäppisaker om varandra o spelade bridge från två till halv fem. Planen för att klara nästa dag i skolan var att dygna. Höh. Jag sov i tjugo mnuter vid halv sex på morgonen. Pannkakstårta till frukost, pannkakor till lunch. Väldans tmosig torsdag. Kom hem, somnade halv sex. Vaknade nio nästa dag.

Hih, dygnsrytmer är sannerligen intressanta!

Kommentarer
Postat av: Mmmmmmmmarie.

DU ÄR BARA FÖR SNYGG. Förundras fortfarande! Kärlek.

2010-04-03 @ 16:04:04
Postat av: Phelicia

Snacka om intressant blogg! Bilderna rycker åt sig min blick, och jag är fast!



sv: Tack så mycket!

Haha, oj. Eh... Jag har så många drömmar som jag vill uppnå. Jag är en dagdrömmare, gör i princip inget annat. Försöker alltid bli lycklig men det är svårt i min stad och med min plånbok. Jag vill bli konstnär, fotograf, modell, skådespelare, stylist, designer... Och jag vill bo i Los Angeles. Eller London. Som sagt, daydreamer... Svårt att bli lycklig i en håla. Men om jag fick ägna mig åt att fotografera, måla och skapa hela dagarna skulle jag vara lycklig varje dag.

2010-04-09 @ 14:02:46
URL: http://phelicias.blogg.se/
Postat av: juliasbullar.blogg.se

vilka sköna färger i bilden :D

2010-04-10 @ 14:07:20
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0