LÖRDAG RE-TELL



Hey ho, no snow :D Skulle ju berätta om den händelserika lördagen! Tjobi, en vecka senare men bättring är påväg! Lördag, hur som helst:

~spelade schack med mor på morgonen - underbart, satan vad jag ska bli bra!
~åkte till Djurens rätts våffelutdelning, hjälpte till ganska minilite
~råkade lämna mitt nummer till en man och bestämma träff för fika utan att riktigt reflektera över det
~hade mysigt urban atlasmöte med Maria, Sophie, Linda o Marie
~mötte Kajsa och stötte på Bamba på Mineur
~samtalade med Kajsa  några timmar - åh.
~åkte hem och pratade med en fantastisk man från Latinamerika på bussen, han verkade ha varit överallt!
~började prata med ett gäng peeps som åkt samma väg som mig ett tak och sneglat lite. Blev, som sagt, ganska grundligt undersökt av snubben  i gänget som påstod att jag var hög. Han kollade min puls och undersökte mina ögon. "Dina pupiller är gigantiska", sa han. "De är fyllda av kärlek", sa jag och kände mig väldans glad.
 
Hmelihumm, vad hände sean? Mer schack, förmodligen :)

Lörlöve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0