GUACAMOLE FRÅN ISRAEL OCH FRAKTFARTYG TILL BANGLADESH


Jag fotade en massa på väg från skolan. Motljusbilder är välfigt fina men naturbilder är liksom lite, tja, döda på något vis.

Hår. Jag älskar min och mors nya photosessionvana!

Vegomässa, egomässa? Diggar att det syns så tydlgt överallt vilken stadsdel en befinner sig i.

Vi åt sushi, vet verkligen inte om det finns godare. Hommus, guacamole och sushi - jag skulle kunna sleva i mig det 24/7. Skulle behövas en extra magsäck för allt det goda!

Nya glasisar och återvinningspinnar och businessblus till mässan - vi hade en mässa som avslutning på vårt projekt Glokalt, examinering och föräldrar! Efter det här känns det om möjligt ännu mer oundvikligt att bara konsumera rättvist!
Fin dekorering, ih, och det är ljust ute så sent!

Blommor. Lite bildtrist men rätt fint, skulle vilja ha förmågan att faktiskt sköta blommor o plantor, då skulle jag ha en djungel hemma. Tänk er en hängmatta under palmer! Med lite sand under! Åh!

Åkte buss till Beatrice. Busschaufförer är så fina! Nattpromenix i mjukiskläder, badrumsgolv, te, vegoguacamole och en Boichi som inte vill bilda.

I förrgår. Puss!

Kommentarer
Postat av: Bunny

Wow, vilka djupa frågor.. Vad som gör mig lycklig.. musik gör mig väldigt lycklig, och sommaren! Sommaren, absolut. Det är då jag lever.



Drömmar och mål.. En dröm är att få vara en mycket berömd sångerska, få synas lite överallt och åka runt på konserter. Tyvärr är jag tondöv, så det förblir en dröm, haha.



Mål vet jag inte heller riktigt, jag skulle vilja bli frisör eller en sån där som håller på med naglar, vet inte riktigt vad det heter, hehe. Men det är det jag kommer satsa på till gymnasiet!



Ärligt talat skulle jag behöva fundera lite på de här frågorna ett par dagar, jag kommer säkert komma på mycket bättre svar.. Vad har du själv för drömmar och mål, och vad gör dig lycklig?



Puss peace och kärlek till dig också! (Är tyvärr inte vegan, även om jag önskar att jag skulle kunna klara av det ^^)

2010-04-18 @ 21:48:00
URL: http://bunnys.blogg.se/
Postat av: Melinda

Sv: Det som gör mig lycklig just nu är min pojkvän, bara han säger ett fint ord om mig blir jag varm i hela kroppen. Men det varierar väldigt mycket från dag till dag vad som gör mig lycklig. Jag är som lyckligast när det är fint väder är med bra folk och bara kan vara mig själv. Trivs inte i situationer då jag måste göra mig till.

Min dröm just nu är att gå ut gymnasiet med fina betyg, sen flytta till min pojkvän och hans familj i Stockholm och jobba ett år. Sen vill jag skaffa en fin lägenhet tillsammans med min pojkvän och plugga vidare samtidigt som jag har något jobb. Vill blir lärare, psykolog eller kurator. Älskar att hjälpa människor och att vara med människor!

2010-04-18 @ 22:07:59
URL: http://melindajohansson.blogg.se/
Postat av: tessa

härligt inlägg! måste spara det på bloglovin! thumbs up

2010-04-18 @ 22:11:18
URL: http://tessatarr.blogg.se/
Postat av: Lovisa

åh du verkar som en glad typ och superfina bilder har du också! spanade in Flora på en ;) vad som gör mig lycklig får jag nog klura på ett tag, men jag kan direkt säga att mina fina vänner och min söta katt gör mig lycklig :-) och Kärlek förståss!

2010-04-18 @ 22:11:30
URL: http://lollsen.blogg.se/
Postat av: m.

sv: att vara med den man gillar gör mig lycklig!!

har inga speciella drömmar haha kanske att vara älskad av och älska allt/alla <3

mitt mål i livet är väl att göra nåt med mitt liv HAHA <3



shiiet så fina bilder..och var har du köpt dina glasögon ^^

2010-04-18 @ 22:17:39
URL: http://meejit.blogg.se/
Postat av: Caisa

Åh vilka vackra bilder :D

2010-04-24 @ 19:03:43
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0